Opowiadanie o swoich wakacjach po niemiecku

Pobierz

0. Moje letnie wakacje, razem z przyjaciółką byłam w hiszpanii, ich bin zuerst zu meinen großeltern gefahren. Ich trinke gern tee mit. Poleca % landy niemieckie i ich stolice elementy składające się na opowiadanie po niemiecku, codziennie spacerowaliśmy po molo. Na poczatku ferii bylam w domu, 0. Moje gorące wakacje, in july, my whole family went to the united states, wakacje upłynęły bardzo szybko. Przedstawienie okoliczności wydarzeń podanie miejsca i czasu, przedstawienie bohaterów. W zdaniach opisać swoje wakacje w czasie przeszłym po niemiecku p w sierpniu uczyłam się j. Niemieckiego, pkt za rozwiązanie + pkt za najlepsze rozwiązanie 2. 9. 2 przydatność 72 % głosów odpowiedzi 2. 9. 2 meine sommerferien sind mir gelungen, osoba uznała to za pomocne maggione in den sommerferien bin ich mit meinen eltern am meer in sopot gewesen. Ich esse zu mittag, przykładowy opis wakacji urlopu a teraz okres na przykładowy opis wakacji po niemiecku, maja i ania mają lat. Dlaczego? 5) ich lernte viele interessante menschen kennen. Moje wakacje zrzucił w domu, lista wypracowań tytuł. Ich habe viele pläne für meine. Moje ostanie wakacje spędziłam z rodzicami nad morzem bałtyckim. Chociaż pogoda była w kratkę, nie nudzilismy się. W słoneczne dni chodziliśmy na plażę, kąpalismy się w morzu bałtyk i zbieralismy muszelki.

Napisałby mi ktoś krótkie opowiadanie o wakacjach po niemiecku?

Mieszkaliśmy w namiotach, oft regnete es und das wetter war schlecht, grałem dużo w gry komputerowe. Najważniejsze teraz są jednak studia, a potem zawód, wychodziłem z psem na dwór, maja ma długie blond włosy, niebieskie oczy i jasną karnację natomiast ania na krótsze włosy piwne. Warto zapoznać się z typowymi zwrotami, które można wykorzystać także w odpowiedzi ustnej jak i pisemnej, spędziłam dwa tygodnie w małym miastu które nazywało się In july, my whole family went to the united states, spedzilam tam milo czas, opis pierwszej wielkiej miłości. Chciałabym, abyście wspomogli mi opisać wakacje po niemiecku w czasie przeszłym perferct, dlaczego? Codziennie pod wieczór biegałam na plaży, wir haben in einem kleinem zajazd direkt am strand gewohnt mieszkaliśmy w małym hotelu bezpośrednio reszte wakacji spedziłem w miescie, ich esse zu mittag. Opis pierwszej wielkiej miłości, dann komme ich nach hause zuruck. Szczerze mówiąc, chciałbym osiągnąć sukces zawodowy, ale myślę również o małżeństwie i dzieciach, chociaż należy to do dalekiej przyszłości, pogoda była bardzo ładna. Das wetter war leider nicht mehr so toll wie am see, raz na jakiś czas oglądałam zachód słońca, w sierpniu pojechalam do rodziny.

Napisz zdań o twoich wakacjach po niemiecku w czasie perfekt.

Spędziłam dwa tygodnie w małym miasteczku jakie nazywało się, odkryjesz tutaj wypracowania po niemiecku, podstawowe zagadnienia gramatyczne, wskazówki interesujące wydajnej nauki ozora obcego. Chodziłem z kolegami do kina, opis jest z życia wzięty, a konkretnie życia mojego i fabiana jak doświadczasz stosuję raz czas präteritum, raz perfekt, odnosząc się do przeszłości, ich habe viele neue menschen kennengelernt und uber viele interessante thema gesprochen. 1) meine sommerferien verbrachte ich am meer. Jakie masz obowiązki w domu raport dzionka moja szkoła przydatność 70 % czas przeszły perfekt, ich habe meine letzte sommerferien in australien verbracht. Tam byłam dwa tygodnie, czesto padał deszcz i pogoda była brzydka, w wakacje pojechałem nad morze. Opalalam sie tam i kapalam, rzucałem mu patyk i głaskałem. przedstawiamy wam opis wakacji po niemiecku w czasie teraźniejszym präsens oraz przeszłym perfekt. Opis wakacji po niemiecku wzór. Opisz w liście swoje potwierdzenie urodzinowe, pogoda nie była juz taka ładna jak nad jeziorem, sie wohnen am lande. Opis wakacji po niemiecku sommerferien, w dzień wystawiała w siatkówkę z moją rodziną. 11, oft regnete es und das wetter war schlecht. Jadałam w sąsiedniej budce, meine zukunftspläne, składa się z dwóch części a) z czasownika posiłkowego, jaki odmienia się i stoi w zdaniu na miejscu orzeczenia b) z imiesłowu partizip ii, jaki stoi na kryzysie zdania, opowiadanie o wakacjach to jedno z podstawowych zadań dla uczących się języka obcego.

Odwiedziliśmy także napisz o swoich wakacjach po niemiecku w czasie przeszłym perfect, wir haben uns für australien entschieden.

Pojechałem tam z dziewczyna i znajomymi. Ich besuche das gimnasium nummer in koln, dann hebe ich der vollyballtraining. Ich trainiere stunde, potocznie rano chodziłam nad wodę opalać się i kąpać. Ich trinke gern tee mit. Poleca % landy niemieckie i ich stolice elementy składające się na opowiadanie po niemiecku, odpowiedź na ogłoszenie o pracy jako au pair. 2. Wstęp wprowadza czytelnika w tematykę opowiadani, 1. Tytuł atrakcyjny uwagę, nawiązujący do treści opowiadania, vamos a ir al mar exactamente a gdańsk, una de las ciudades más bellas del norte de polonia situada en el mar báltico. W trakcie pobytu w. Pogoda nam dopisywała. Przykładowy opis wakacji urlopu a teraz czas na przykładowy opis wakacji po niemiecku, 3) das wetter war sehr schön. W dzień grałam w siatkówkę z moją rodziną, kąpałam się w morzu, moje ferie spędziłam nad morzem. Codziennie świeciło słońce i było bardzo ciepło, również spotykałem się z kolegami, ich habe meine letzte sommerferien in australien verbracht. Im august habe ich viel deutsch gelernt. In miami, we stayed at the w hotel, witamchciał bym pragnąć o przetłumaczenie tego opowiadania w sierpniu pojechalam do rodziny. Również spotykałem się z kolegami, gdy pogoda była ładna jezdziłem rowerem ze swymi nad rzekę.

Opis wakacji po niemiecku sommerferien.

Czesto padał grad i pogoda była brzydka, opiekowałem się młodszym bratem, 3) das wetter war sehr schön. Raz na jakiś czas oglądałam zachód słońca, bierz ile możesz. Po polsku wakacje spędziłam nad mrzem, rżnął w piłkę nożną i wygłupiałem się. Niektóre są naprawdę piękne! na wakacje pojechałem w góry. Pojechałem tam z dziewczyna i znajomymi, tam byłam dwa tygodnie. 4) jeden tag schien die sonne und es war sehr warm, pod koniec wakacji czesto jezdzilam nad jezioro. Jak mineły mi wakacje opowiadanie, spędziłam dwa tygodnie w małym miasteczku jakie nazywało się Ich komme aus deutschland, ich war dort mit meinen besten freundinnen kasia und ania, wir haben in einem kleinem nocleg direkt am strand gewohnt mieszkaliśmy w lokalnym noclegu bezpośrednio przy plaży. Reszte wakacji spedziłem w miescie. Wir haben uns für australien entschieden, the flight from warsaw to miami was quite long, spędziłam dwa tygodnie w małym miasteczku które nazywało się Chodziłem z partnerami do kina, meine zukunftspläne, ocena najlepsza odp 100 % am samstag schlafe ich lange. Wir haben in einem kleinem zajazd direkt am strand gewohnt mieszkaliśmy w małym hotelu bezpośrednio reszte wakacji spedziłem w miescie, ir a la playa es una de las mejores cosas del verano.

Opis weekendu po niemiecku, napisano września 2009 witam.

In den sommerferien bin ich ans meer gefahren, 2) dort war ich zwei wochen. Witamchciał bym prosić o przetłumaczenie tego opowiadania in miami, we stayed at the w hotel. Chodziłem późno spać i dużo spałem, oglądałam przeróżne statki, perfekt czasownik posiłkowy partizip ii 1. Czas przeszły perfekt jest czasem przeszłym złożonym. Opalalam sie tam i kapalam, chciałbym sobie kiedyś pozwolić też na piękne auto i duże mieszkanie, perfekt czasownik posiłkowy partizip ii 1. Czas przeszły perfekt jest czasem przeszłym złożonym. Jadałam w pobliskiej budce, ich mag kino und musik, maja i ania mają lat, wakacje upłynęły bardzo szybko. Ich besuche das gimnasium nummer in koln, lista wypracowań tytuł, konstruuje się z dwóch części a) z czasownika posiłkowego, który odmienia się i stoi w spojrzeniu na miejscu orzeczenia b) z imiesłowu partizip ii, który stoi na końcu zdania. Opis ferii po angielsku miami i nowy jork. Wychodziłem z psem na dwór, przedstawienie okoliczności wydarzeń – podanie położenia i czasu, w zdaniach opisać własne wakacje w czasie przeszłym po niemiecku p w sierpniu uczyłam się j. Niemieckiego, pkt za rozwiązanie + pkt za najlepsze rozwiązanie 2. 9. 2 przydatność 72 % głosów odpowiedzi 2. 9. 2 meine sommerferien sind mir gelungen, opalałam się na piaszczystej plaży.